Piotr Jaworski
Orange Polska

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz podyplomowych studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim.

Od 1991 związany z Orange Polska S.A. (dawniej Telekomunikacja Polska), gdzie pełnił m. in. funkcję Kierownika Wydziału Central Miejscowych, Z-cy Dyrektora ds. Techniki ZT w Białymstoku, Dyrektora Departamentu Kontaktów z Klientami Biznesowymi, następnie Regionalnego Dyrektora Wykonawczego (Region Południe i Centrum), a od października 2007 roku Dyrektora Technicznej Obsługi Klienta. We wrześniu 2013 roku powołany na stanowisko Dyrektora Dostarczania i Serwisu Usług, gdzie odpowiadał za procesy technicznego dostarczania i utrzymania usług klientów Orange Polska oraz Operatorów Alternatywnych, realizację inwestycji, w tym projektu VHBB-FTTH, utrzymanie sieci aktywnej OPL oraz ewidencję sieci dostępowej.

Lider wielu projektów z zakresu budowania i poprawy doświadczeń klientów, m.in.: Program Satysfakcji (2004), Customer Facing (2005), a od roku 2012 również Misja Klient. W latach
1999-2016 odpowiedzialny za realizację wielu kluczowych projektów transformacyjnych, jak np. implementacja systemu CRM w obsłudze klientów biznesowych (lata 2002-2003) oraz wdrożenie
i optymalizacja struktury odpowiedzialnej za techniczne interwencje w terenie na stacjonarnej sieci pasywnej i aktywnej (2009-2014).

Uczestnik ogólnopolskiego Memorandum na rzecz przeciwdziałania zjawisku kradzieży i dewastacji infrastruktury.
Od lat zaangażowany w działalność charytatywną OPL.

Członek Komitetu Operacyjnego Ekspertów Sieci Orange, Komisji Etyki w Orange Polska
oraz Grupy Liderów Orange. Od roku 2008 Przewodniczący Rady Nadzorczej TP Teltech.

We wrześniu 2016 roku został powołany na stanowisko Dyrektora Wykonawczego ds. Sieci.